IMG_2175u

Jag har bara jobbat en hel del. Spenderat mer tid med att pilla med sånt här än att pilla så mycket med tankar. Det har gjort mig gott på några sätt, men nog också inte varit så bra på andra.

Har inlett det sista steget i mitt nyårslöfte. Jag brukar inte ge några nyårslöften men i år sa jag att jag skulle läsa Jules Verne och Ivar Lo-Johansson. Jules Verne avslutade jag tidigt under året men Ivar Lo-Johansson har jag inte blivit färdig att läsa förrän nu. Då tog jag tag i Godnatt, Jord. En bastant sak på 600 sidor. Så nu är det full fart på läsningen som gäller. Vilket har visat sig bra för min läslust som har svikt mig under året. Kanske är det så att det är jag som valt fel böcker helt enkelt. Godnatt, jord är en bok jag kan rekommendera, och det säger jag innan jag läst halva boken.

