Livet rullar på fort just nu. Vad har hänt? Ny bil, med på ett hörn i ett projekt som kan bli riktigt stort, skrivandet för Allt Om HIF rullar på och så det vanliga med jobb och så. Så just nu känns det bara som att det är att hålla hårt i närmsta fasta objekt för att följa med på resan.
Det är kul som fan just nu men det är mycket, de olika sakerna går ju parallellt så man försöker hålla en hel del i skallen, tyvärr är det en del idéer som försvinner längs vägen eller som bara rinner ut i sanden.

2014-05-02 13.30.26

Men som sagt ny bil har jag. En fin liten Opel Astra från 1994. 9000 mil på mätaren och fin i lacken. Givetvis så bara efter någon dag så har något pucko lyckats repa den rejält. Men jag tror jag kan fixa till det så den inte syns så mycket. Skulle inte köpa ny bil förrän när skattepengarna kommer men den var för fin för att missas. Så nu får jag leva på nudlar eller nåt fram till pengarna kommer innan midsommar men det är det värt.

Annars skriver jag mest här för att döva mitt dåliga samvete, det var inte riktigt meningen att det skulle gå så här länge mellan uppdateringarna men när annat tränger på så blir detta lätt det minst viktiga. Måste lära mig att prioritera och strukturera min tid. I alla fall om det där projektet tar fart. Vad för projekt frågar ni? En vän till mig har dragit igång ett konstprojekt för att försöka rekonstruera VM-matchen mellan Västtyskland och Sverige från 1974. En helt galen och bisarr idé som man bara kan älska. Jag är med på ett hörn för att köra reasearch. Vill ni veta mer så klicka HÄR.

 

