Så har första terminen tagit slut. Det har överlag gått bra tror jag. Vad jag vet så har det mesta avlöpt som det ska. Jullovet är efterlängtat och ska spenderas med att lära mig datorprogram, träffa familj, vänner och fila lite på ett projekt. Bokstavligt talat fila.

Vikttävlingen gick bra, även om jag inte fått de officiella resultaten än så är jag säker på att jag vunnit. Mycket tack vare en sista vecka där jag körde stenhårt. Joggade till och från jobbet tre dagar denna veckan. Det och en rejäl joggingrunda på söndagen har gjort att benhinnorna har tagit stryk. Så nu blir det vila över jul i alla fall för återhämtning.

Får väl se vad som händer framöver med den här bloggen, den har levt ett väldigt undanskymt liv på sista tiden men än är jag inte redo att bara släppa den. Den som lever får se helt enkelt.

