/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/9b5/23119399/files/2014/12/img_4744.jpg

Inget extraval. Elvis skiter i det och sover vidare mot det nya året. Strindberg gömde sig när dammsugaren kom fram. Inga nyheter således.
Strax kommer bror med familj och ännu en omgång julmat ska avnjutas. Ännu så länge är det så att jag kan njuta av den. Från och med måndag är det åter rättning i leden och strama tyglar som gäller. En veckas dekadent frossande måste få ett slut, annars får jag köpa aktier i Novalucol.

Tydligen har det kommit snö i den del av landet där jag normalt huserar. För min motions skull hopps jag att det antingen blir kallt och inte kommer, eller återgår till det normala med några plus och regn. Kombinationen av de två, som är den mest troliga i den här tidens överskridande samarbeten, är i detta fallet inte att föredra.

