image

En tredagars arbetsvecka har tagit slut. Skulle kunna leva med fler sådana. Paketer inslagna och i hemlighet märkta så jag vet vem som ska få vilken. Brunt och stramt, inga etiketter, borde skaffa ett sigill och märka med. Hade varit snyggt med rött mot det bruna pappret. Ingen tejp bara snören.

Traskade in på systemet på vägen hem efter ett stopp på Myrorna i jakt på en rock. Ett par snygga fanns men inte den typ jag vill ha. Vin fick jag med mig hem känns skönt just nu.

Har lagt ett bud på en skrivmaskin av märket Olympia. Känns passande på något vis. När jag ser bilderna på den så är det inte utan att jag känner igen den där lådan. Jag har sett en sådan någonstans i min närhet. Men jag vet inte var, har dock en känsla av att den stod i vägen ofta i alla fall. Har absolut inte plats men det känns som ett logiskt steg. Fickur, rakkniv och skrivmaskin. Jag är inte ett barn av min tid uppenbarligen.

Funderar på en joggingtur i morgon bitti. Kanske kommer 5km redan då? Jag tvivlar.

