Så jag funderade vidare igår. Om jag bygger ut min Ivar hylla så skulle jag kunna flytta fram stereon. Tvn åker med största sannolikhet ut.

Så i morse när jag vaknade så tänkte jag att det är bäst att smida medan järnet är varmt. Så jag satte mig i bilen och körde ner till Helsingborg.

Det blev en trevlig tur på IKEA, hittade en lampa som blir bra så jag kan sitta och läsa i fåtöljen även på kvällen eller innan solen kommit upp. Men så kom det till Ivar och då blev dagen förstörd. Hyllplanen som skulle vara till den fanns inte på lager. Kollade i appen om de fanns i Malmö. Nej. Slut även i Göteborg, Uddevalla, Jönköping, Älmhult och så vidare. Det fanns visst hyllplan i Kalmar.

Så det blev ingen hylla. Med andra ord blev det ingen omflyttning här heller. Däremot så kommer det bli av. Det kommer bli bra, jag kommer få in ett litet skrivbord vid fönstret då. Där jag kan ha skrivmaskinen.

Så nu firar jag den här lördagen med att tvätta. The fabulous life of mine.

