Jag såg fram emot min promenad idag. Tanken var att gå en runda på en dryg timme och lyssna klart på Tisdagarna med Morrie. Jag började lyssna på den igår när jag körde till min bror och hans familj för kalas. Jag fastnade direkt. Men av någon anledning ville Tisdagarna med Morrie inte fungera.

Så det blev en lång promenad med Meditations of Marcus Aurelius. Inte riktigt det jag hade planerat men vad gör man?

Mitt projekt att gå 100000 steg på en vecka blev bra. Gick totalt 113674 steg, men det ska bli skönt att gå ner till de mer normala 10000 stegen om dagen igen. Eller i alla fall hålla 70000 steg i veckan.

Runt tre blev jag trött. Ville se Arsenal mot Aston Villa, men jag landade på soffan istället. Somnade givetvis. Jag skulle ju bara vila. Vaknade strax innan fem och mådde inte så bra. Seg och stel, som om jag var på väg att bli förkyld. Så det får nog bli en tidig kväll, lite Kan Jang och en alvedon så kanske jag mår bättre i morgon.

