Stegen kommer av bara farten känns det som. Just nu ligger jag på nästan 69000 steg. Det är drygt 4500 steg mer än jag hade förra torsdagen. Skillnaden är att förra veckan siktade jag på att nå 100000 steg, denna veckan att gå drygt 70000 steg. Jag är kass på att dra ner på stegen känns det som.

Men på lördag kommer det inte bli så många steg. Då är det ju kalas för mormor och det kommer bli några timmar i bilen. Hoppas det blir någorlunda väder. Kylan får gärna hålla i sig så vägarna är torra.

Jag har nu tre böcker och ett kompendium om materiallära som jag läser parallellt. Samtidigt som jag också försöker hitta tid att läsa Offside. Tur att jag har baxat bort tvn så jag får lite tid över till läsningen. Kanske leder det till att de där hyllmetrarna med olästa böcker sakta omvandlas till lästa böcker. Sakta sakta. Böckerna är Historien om Olympia, Att leda med glädje av Pia Sundhage och Elisabeth Solin och så den fantastiska Produktionsteknik/Produktionsprocessen. Den senare är en riktig nagelbitare må jag säga.

