Den dåliga sömnen har definitivt påverkat hela min dag. Normalt sett kan jag utan problem jobba mig genom en dag på mindre sömn. Tror jag måste fått ordentligt mycket mindre sömn under natten som var än jag trodde. 

Sen åka till Markaryd för företagsbesök var ju inte heller det bästa. Satt och gäspade så fort vi kom ut på vägarna. Inte det bästa resesällskapet med andra ord. Det hör däremot varit en intressant dag, alltid intressant att se olika företag och hur de arbetar. 

Mitt humör har inte mått bra av sömnlösheten. Det kändes ganska bra sen jag kommit ur sängen och när jag såg hur ljust det var när kag var på väg till jobbet. Ju längre dagen har lidit ju mer har mitt humör dippat. Just nu känns inget skoj. Förutom möjligen sova då, det ser jag verkligen fram emot och det ska jag snart göra. 

