Åter igen sitter jag på lokal och dricker kaffe. Kom på att det fanns lite saker som måste göras. En av dem är ju att dricka kaffe. 

När jag låg i sängen i morse så funderade jag på att sätta mig i bilen och köra till Västerås och se HIFs tävlingspremiär i Svenska Cupen. Rent tidsmässigt skulle det gå. Jag skulle vara framme en och en halv timme innan matchstart. Jag besinnade mig dock och insåg att 80 mil i bil inte är det bästa sättet att spendera min söndag på. Får kolla via nätet istället.  

Det där med veckans blogg kan jag ju glömma haha. Ligger ohjälpligt sist. Men det skulle ju vara trevligt att nå tvåsiffrigt antal röster i alla fall. Så in och rösta så är ni snälla. 

Så jag tig en promenad till Eurostop istället för en biltur till Västerås. Promenaden innefattade motvind och snöblandat regn. Jag är sådär nöjd med det faktum att jag måste gå hem också. Eller måste och måste, det går ju bussar härifrån. Däremot så handlar det ju om att samla steg också. Lyckas jag få ihop 11000 steg idag har jag gått en halv miljon steg på fem veckor. Så nu siktar jag på att nå en miljon steg om ytterliggare fem veckor. 

