På väg igen. Äntligen. Jag sitter på tåget på väg mot Helsingborg för att titta på fotboll. Tävlingssäsongens första, men inte sista, tågresa söderut över åsen. Jobbet på skolan gör ju att jag kommer kunna gå på fler hemmamatcher utan att ta ledigt, även en del bortamatcher kommer det finnas möjlighet till. Sen får vi se vad ekonomin säger. 

Sitter och lyssnar på den fantastiska podden The pen addict. Jag älskar personer som brinner för något så som de killarna gör. Det gör att jag rycks med och jag sitter och surfar på pennor varje dag mer eller mindre. Inte för att jag kommer köpa någon ny i nuläget, har ett bud på en på tradera förvisso men den tror jag inte att jag vinner. Måste hia mig lite. 

Ska skänka lite pengar till ZuperFranks fond idag. Det är sånt här som är beviset på att stöket och bråket bara är en liten del av supportrarna. Supportrar är vanliga härliga människor, med hjärtan precis som alla andra. Dessutom är de bra på att sluta upp och stötta bra saker. Som ZuperFranks fond. 

Internationella kvinnodagen infaller idag. Det är fan att den dagen ska behövas. För den behövs, tyvärr. 

Avslutar med en bild på det vackra vädret som kommit till oss. Härligare väder kan man knappast få en dag i mars. 



