Det gick ju vägen till slut för mitt HIF. Det såg lite knackigt ut minst sagt vissa stunder men nu väntar kvartsfinal mot Göteborg. Tufft motstånd med tanke på hur spelet har sett ut men ska man vinna Svenska Cupen så ska man vinna mot alla.

Fantastiskt väder även idag tydligen. Eller det var det när jag gick till jobbet och när jag gick hem. Under arbetsdagen så lägger jag inte märket till vädret direkt men det verkar som att våren börjar ge sig till känna nu.

Dags för mässa i morgon. Stora upptäckardagen på Halmstad arena. Jag, en kollega och en elev ska vara där och hjälpa till, visa upp en fräs och prata. Eftersom jag inte har några lektioner i morgon, de jag normalt har är på praktik, så föll det på min lott att vara med från början. Vilket innebar att det var jag som fick alla grejerna som ska med. Det var en del upptäckte jag. Genast började jag ångra att jag inte tagit bilen till jobbet. Nu så här i efterhand känns det i axeln att det var tungt, å andra sidan fick jag en skön promenad hem även idag. I morgon blir det däremot bilfärd som tar mig till arenan, någon måtta på motionen får det vara.

