image

Som sagt, äntligen fredag. Även om det är fredagen den trettonde så har den flutit på ganska bra. Var på UF mässa och lämnade av lite grejor sen fick tillbaka till skolan och undervisa lite för att sen ta med mig klassen och en kollega för att åka och titta på mässan. Handlade lite av våra elever, man måste ju supporta deras hårda jobb.

Sen bar det av för att handla lite. Köpte hem lite öl. Måste ju prova den där öppnaren jag köpte. Det får däremot vänta lite. Har lovat att åka ut och plocka upp grejerna igen när det är över, även om ölen lockar just nu får det en extra stund på sig i kylen och det mår den ju inte dåligt av.

Helgen kommer spenderas med en tur till mina föräldrar. Katterna ska leva där en vecka för nu ska det komma hantverkare och fixa med avloppen, då ska de slippa ha Elvis springande runt benen och Strindberg slipper bli vettskrämd över att det kommer främmande människor hit.

Men allra mest ska jag slappna av. Det har jag förtjänat tycker jag.

