När jag vaknade i morse var jag så trött att jag knappt ens orkade öppna ögonen. Släpade mig ur sängen och iväg till jobbet. Ett tag funderade jag på att vända och gå hem och ta bilen istället. Måndagar och tisdagar är de lugnaste dagarna för mig så jag tänkte att det kan nog gå. Det har det ju uppenbarligen gjort också men det känns som om hjärnan har varit lite bortkopplad under dagen. Huvudvärken har växlat i styrka men aldrig riktigt försvunnit.

Det var inte med glädje jag öppnade porten när jag kom hem. Plastångorna slog emot mig. Det gjorde inte underverk för mitt huvud precis. Lukten var tack och lov inte lika stark i lägenheten. Så nu är det soffan som gäller. Ett eller två avsnitt av Mad Men eller något liknande och sen ner i sängen. Hoppas det är lite bättre i morgon. Behövs inte så mycket bättre men det skulle vara skönt att känna att det är på väg åt rätt håll.

Jag fick en lösning på skivproblemet. Det handlar om skivväxlare, man lägger i skivorna och kan då lyssna på sida ett och två och sen vänder man på dem och kan lyssna på sida tre och fyra utan att byta. Ganska smart.

