När jag satt på bussen på väg hem från Hannover häromdagen så hade jag svårt att inse att det var en helg som väntade. Nu när jag sitter här så har jag svårt att förstå var den här helgen har tagit vägen. Klart är att energin inte varit vad den brukar den här helgen. Idag funderade jag på att stanna i sängen hela dagen och förutom en tur till affären har det inte blivit så mycket gjort. Antagligen kommer inte kvällen bjuda på något avsteg från den linjen.

Ännu så länge inget svar från ancestry om Pierre de Lizeray och jag börjar misstänka att jag inte kommer längre än så här. Det känns som om jag har haft en väldig tur så här långt att jag har fått veta så mycket som jag har. Hade han funnits med på ancestry så hade han nog dykt upp redan.

Däremot finns det ju en hel historia mellan raderna på det där kortet. Det gäller bara att få ut den och lägga ner den på pränt, men det betyder ju bara att jag vet vad jag ska göra med min fritid framöver.

