Kan ju inte säga att det var med ett piggt skutt jag tog mig ur sängen i morse. Snarare kravlade jag mig ur den och önskade att jag tagit fel på dag och att det skulle visa sig vara söndag. Men då var inte fallet. Det var bara att bita ihop.

Det har trots allt blivit en ganska bra dag, höjdpunkten kom ju givetvis nu ikväll när HIF slog Norrköping på Olympia med klara 3-1. Alla tre målen låg Atakora bakom. Två gjorde han själv och ett spelade han fram till. Hoppas det fortsätter i samma stil. Fyra spelade matcher och åtta poäng och inga förluster. Det kunde definitivt varit värre.

Månskärvan är på väg över Halmstad just nu och jag ska snart leta upp sängen. Har bara lite saker jag måste fixa först. Kolla över vad som ska göras i morgon och sen ett hopp ner i sängen. Behöver verkligen sova. Även om våren är skön så känns det som att tempot dras upp en aning nu med allt som ska bli färdigt till sommarlovet. Gäller att hushålla med krafterna.

