Första dagen på jobbet avklarad. Det har tagit en del på krafterna, det märks att man spenderat en vecka med att gå från soffan till köket och tillbaka. Det var länge sedan jag var så hungrig efter ett arbetspass som jag var idag och då har jag ändå inte ätit mindre än jag brukar.

Det tog emot lite i morse när klockan ringde men jag tog mig ur sängen och sen rullade det på. Hann till och med sitta och läsa en halvtimme innan det var dags att köra till jobbet. Det märks att det är sluttampen nu, allt ska fixas och lösas och det är inte många dagar kvar att göra det på.

Det ska bli skönt att bara stänga ner verkstan sen ett tag, men jag har en känsla av att det kommer kännas tomt efter ett tag. Å andra sidan så har jag säkert saker och ting att fylla tiden med. Om inte annat finns det alltid en tv-serie att följa.

Det låg ett brev från en vän på hallmattan när jag kom hem idag. Det var kul att se något annat än räkningar där. En del av mig vill bara sätta sig och skriva ett svar med en gång men just nu är jag helt enkelt för trött för att göra det. Måste ju försöka vara lite sammanhängande när jag svarar. Så vi får väl se när orken finns där. Just nu ska jag bara sjunka ner på soffan och ta det lugnt innan det är dags att släcka och sova. Något som kommer ske tidigt i kväll.

