Hungrig igår och trött idag. Av någon anledning sov jag inte vidare i natt. Jag var trött tidigt igår men kom inte i säng förrän närmare tio. Då var det som om jag gått in i andra andningen och jag har snurrat mig genom natten. 

Jag och min yngre kollega var på företagsbesök idag. Ett företag som gärna vill ha ett samarbete och som arbetar med sten. Ett företag jag har varit på anställningsintervju hos en gång i tiden. De har bättrat på sin standard ganska mycket sen dess. Vi får se om vi kan ha någon som kan praktisera där. Det kändes lite som att de ville ha en färdig lösning till sin maskin, det är ju inte riktigt det vi kan erbjuda. Men vi får se som sagt. 

Jag ligger på soffan med Elvis sovande i knät. Det är trevligt. Ungefär den aktivitet jag orkar med just nu. En timme till sen börjar jag leta mig mot sängen. Måste ju utmana mig själv lite. 

