Söndag och en ganska lugn sådan. I alla fall hos mig, i stora världen verkar det hela tiden hända grejer och jag sållar vad jag kan. Väljer bort det jag anser att jag inte behöver ta in. 

Kanske är det dumt men det är en strategi för att fortsätta i den här världen. Att fortsätta tro på den.

Har en del att göra inför resan i morgon men det är bara smågrejer. Ska bara vara borta över natten. Ändå vill jag ha koll innan jag lägger mig. Vill inte glömma något. Bara det att jag inte riktigt bestämt vilken väska jag ska ta gör mig lite orolig. Inte för att jag har så många väskor att välja mellan men jag vill välja en lämplig. I grund och botten handlar det om att jag borde vara färdig med det valet. Istället väljer jag att gå till sängs. 

En dryg vecka kvar sen väbtar semestern och väntan på besked från skolorna jag sökt in på. Det känns som om jag inte riktigt kommer slappna av förrän jag vet. Men i morgon är det en tur till Göteborg som väntar. 

