Nu är den igång, avslutningsveckan. Vilket innebär ett städande och fejande utan like. Allt ska gås över och torkas av, smörjas in och inventeras. I alla falö för de som är i skolan. Jag och en kollega från svetsavdelningen tog med oss ett par treor och åkte till Göteborg istället. 

Så nu sitter jag på rummet i Gothia Towers och har det ganska bra efter en dag med Volvomuseet och Liseberg. God mat och hyffsat väder har vi fått med oss. I morgon väntar en ganska lugn förmiddag innan vi tar en tur på stan innan tåget går mot Halmstad igen. 

I morgon har jag bloggat i hundra dagar i rad. Om jag bloggar i morgon vill säga. Det har väl inte blivit meningsfullt alla gånger men det har varit intressant att prova på och jag tror nog det kommer fortsätta komma dagliga uppdateringar framöver. 

  
En sak jag som jag hittade på Liseberg var Nickel. Inte i den gamla vanliga förpackningen men hod var den för det. Tyvärr hade de bara fruktsmaken, den gammeldags varianten var slut. 

