Två arbetsdagar kvar sen är det semester. Då har jag fem dagar på mig att röka köket och packa för att åka till mina föräldrar i nästan tre veckor. Får åka hem och vittja posten och betala räkningar men det är förhoppningsvis det enda. 

Det blir tre veckor utan bredband. Ska försöka få i gång läsningen ännu mer då. Komma bort från facebook och twitter med allt vad det innebär. Det har blivit förmycket av allt på sista tiden känns det som. Jag har mer och mer tappat intresset för vad som händer i den där världen. Det skrämmer mig på sätt och vis för det måste ju betyda att jag är på väg att vända det ryggen. 

Ett visst mått av minskad skämrtud för mig skulle säkert inte vara fel, men när tankar på att stänga av helt kommer så kan jag inte känna att det är helt rätt heller. Jag vill inte stänga ute världen helt. Jag vill bara inte ha den på näthinnan hela tiden. 

