Röjandet i köket går vidare. Sakta men säkert. Behöver ju inte stressa direkt men mitt största huvudbry är var allt ska ta vägen. Jag ska ju kunna röra mig här i lägenheten också även om det inte är så lång tid tills jag ska åka iväg. 

Första semesterdagen och regn, fast gör min del som har köket att ta hand om och en huvudvärk att vårda, jo den var kvar idag med, spelar vädret mindre roll. 

Insåg idag att om jag ska vara borta i närmare tre veckor så kanske jag skulle fundera vad jag ska packa ner. Känns inte så kul att köra en panikpackning på söndag. Nåväl, jag får ändå åka hem för att betala räkningar så glömmer jag något är det ju ganska lungt. 

Midsommar ett par dagar bort. Jag kommer sitta här med ett kök mer eller mindre i lådor, antagligen äter jag pizza. Det lär väl vara det enklaste. Sill och snaps i all ära men det får vänta. På fredag är äntligen antibiotikakuren över. Enligt röntgenbilderna har bölderna i lungan gått ner. Ska in på provtagning om 6-8 veckor på vårdcentralen. Måste komma ihåg att boka in det. 

