Det återstår bara småsaker innan allt är färdigt. Mikron och en liten byrå ska flyttas, de sista sakerna ska packas och sen är jag redo att åka. Just nu är det stiltje. Precis sett klar serien Dead like me och är inte på humör för att starta en ny serie. 

Två timmar kvar till fotbollen drar igång och jag vet inte om jag ska ta på mig och gå ner till Hemmakväll eller om jag ska strunta i det. Jag är sugen på det men å andra sidan så måste jag klä på mig. Och gå ut. Det lutar åt att jag stannar hemma. Kanske skulle flytta den där byrån så det är gjort. Vill inte ha för mycket kvar i morgon bitti. 

Måste arrangera om en del av packningen. Har insett att en stor resväska inte är så bra att leva husvangsliv med. Får se till att ha en liten väska med nödvändigheter i. Så kan jag ha resväskan i bilen eller hemma hos mina föräldrar. Kommer ju ändå vara där varannan dag för att se till så katterna har det bra. 

Jag har en flaska Trocadero i kylen. Kan man dricka det bart? Eller måste man ha chips till?

