Kristian Lundberg Yarden Bok Under den senaste dryga veckan har jag läst en hel del. Något som gör att jag nu sitter med ett litet problem. Vi åkte upp till husvagnen idag och med mig hade jag Kristian Lundbergs Yarden. Jag påbörjade den i morse och hade hundra sidor lite drygt kvar på den. Vi ska bara stanna över natten så jag tänkte att jag behöver inget mer. Klockan fem var den utläst. 

Det är en mycket bra bok som jag har lyssnat ett par gånger på som ljudbok tidigare. En bok jag kanrekommendera. 

Men under den senaste veckan har jag läst ut Mannen som slutade ljuga, En bluffpilots bekännelse, Kallocain, Det är bara lite cancer, Popmusik rimmar på politik (som jag avslutade i morse) och nu alltså Yarden. Problemet är att jag nu inte har några böcker kvar att läsa. Som jag har med mig alltså, hemma har jag ett par hyllmeter med olästa böcker. 

Så i morgon får det bli en tur till en bokhandel för att hitta något mer att roa mig med under den dryga veckan jag har kvar här hos föräldrarna. 

