Lena Dunham Not that kind of girl  Bok

Så när vi kommit hem från husvagnen och jag duschat av mig svetten och rakat mig så åkte jag in till stan och gick runt i bokhandeln. Jag plockade på mig fyra pocketböcker och det ska väl ta mig till nästa vecka i alla fall. 

Det är ju inget man riktigt kan veta men de var ganska tjocka med liten text så det bör dra ner hastigheten lite. 

Juli är kommen och värmen med den. Jag flyr till skuggan och vill ha svalka, värme och sol är inget jag är någon fantast av, jag vill ha stora bomullsmoln på himmeln som låter solen titta fram ibland. Jag ser på sociala medier att jag är tämligen ensam om att titta upp mot en klarblå himmel och önska att det fanns moln där. 

Tankarna på en längre dagstur med bil har börjat formas i mitt huvud. Mindre vägar där jag kan utnyttja takluckan och få in lite svalka i bilen. Vägen och musik det kan få mig att längta. 

