Gillian Flynn Gone Girl Bok 
Ännu en dag och ännu en bok till ända. Gone Girl höll på att hålla mig vaken hela natten men jag tvingade mig att lägga den i från mig. Men till och med under melodikrysset läste jag. Jag ville hela tiden vad som skulle hända på nästa sida. 

Jag slet mig i middags och tog en tur med bilen längs kusten. Tittade in i Ronneby och en runda i Karlshamn åt en glass och turistade mig. Jag kan ju inte spendera hela dagarna med en bok i mina händer. Men jag får passa på medan jag kan, min läslust går ju upp och ner och ibland går det veckor utan att jag tar i en bok och det här vädret är ju som gjort för att leta upp skuggan och njuta i svalkan. 

Men den här boken skulle jag vilja ha oläst. Så att jag kunde plocka upp den igen och fascineras av den, dras med i handlingen och utvecklingen. Det kommer inte bli samma sak att läsa om den. 

Åtta böcker på två veckor, det går undan. 

