Det har lättat idag, kommit lite välbehövligt regn och börjat blåsa lite. Men bara ute, inne är det fortfarande kvavt och stillastående. 

Tvättade bilen lite snabbt idag och inser att det kanske man skulle fortsätta göra med jämna mellanrum. Problemet är ju bara att när jag kommer tillbaka till lägenheten så har jag inte plats att stå på och göra det om jag inte vill hyra en tvätthall. Sen ser jag inte bilen på samma sätt som jag gör nu heller. Även om jag skulle kunna fatta att bilen är skitig även om jag står på tredje vångingen och tittar på den.

Vi får väl se hur det går med mina planer som jag börjar smida. Jag vill, och kommer, rensa ut en hel del från köket när jag ska börja installera mig igen men jag vill fortsätta och gå genom allt. Få bort allt som ligger i små högar här och där som inte används och inte har någon plats. Kanske blir det lättare att städa då. Men det är ett stort kanske på det. 

