Jag har brottat mig fram på balkongen idag. Efter en sovmorgon till elva så kändes det som att jag behövde ta ett rejält tag här ute. Fick in en hel del och sorterat ut en del som ska gå till sopstationen. Fick till och med loss dammsugaren så jag kunde gå runt med den ett varv här idag. Det var välbehövligt efter att lägenheten inte blivit dammsugen på en månad eller så.   

balkong Solnedgång Halmstad 
Nu sitter jag här och funderar medan solen går ner över stan. Det ser ut som att jag får plats med det mesta i köket, vissa saker var jag ju redan klar med att de skulle bort så det är ingen förlust. Städskåpet är lite litet så strykbrädan får stå någon annanstans, men det är inget som ororar direkt. Jag har det bra här på balkongen med en Guinness som sällskap. 

En dera dagen ska jag nog få tummen ur och köra till återvinningen. Sen är köket snart färdigt. Nästa vecka blir det inköp av köksbord. Sen börjar nästa projekt. Att få ordning på resten av lägenheten. Det kan ta en stund. 

Men idag oroar jag mig inte som sagt. Jag njuter.  

Guinness HIF njuta 
  

