Etiketter

, ,

Det är så lätt att skylla på annat, speciellt när man inte har sovit så bra. Men inte hjälpte det när jag inte kunde sova i natt att jag fick tips om ett mobilspel av en vän. Släkte inte förrän halv tre eller så. Med konsekvensen att jag låg kvar länge i morse. 

Jag hade ingen anledning att gå upp. Så efter jag hade varit på toa så gick jag till sängen igen. Jag låg där och spelade och gjorde inget särskilt. Det är ju min fulla rätt att göra så naturligtvis då jag är ledig, men jag känner bara att det har lagts en slags stämning över mitt sinne idag som jag inte gillar. Som en blöt filt. 

Så antagligen kommer jag ha svårt att sova i natt med. I morgon ska man bryta vartnet mellan 07.30 och 12.00, lika så på tisdag. En lägenhet längre ner i huset ska få nytt kök tydligen. Så jag har bunkrat upp lite vatten så jag får kaffe när jag nu vaknar. Antagligen kommer de även till mig under morgonen för lite småfix som skulle åtgärdas. Sen får jag väl fly fältet. 

Det har varit en sån där dag, som om jag vore bakfull. Hjärnan hänger inte med ordentligt, jag är trött och seg och allt känns jobbigt. Positivt är ju att benen känns bra efter gårdagen. Man får väl vara glad åt det lilla. 

